Úvod  \ Kašmírová sprchová pena

Alcina - Kašmírová sprchová pena

16,73 EUR

Tovar sa už nepredáva

Výrobca: Alcina

Množstvo: 150 ml

1 komentár

Kat. číslo: 34720

Kašmírová sprchová pena

Účinná látka komplex panthenolu a kašmírového extraktu čistí pokožku jemne a dôkladne. Zmyselne mäkká pena, radosť už v sprche - ako by ste sa zahalili do Kašmíru.

Po otvorení spotrebujte do 12 mesiacov.

Kategória: Kašmír

Hydratačný telový šampón

Cena: 9,95 EUR

Skladom: 1 ks

Pleťové tonikum s alkoholom

Cena: 16,86 EUR

Skladom: 2 ks

Pleťové tonikum bez alkoholu

Cena: 16,86 EUR

Skladom: 2 ks

Hyaluron 2.0 Sprchový gél

Cena: 10,00 EUR

Odoslanie:do 7 dní !

SENSITIVE Hydratačný telový šampón

Cena: 15,27 EUR

Skladom: 2 ks

Hyaluron 2.0 Telové mlieko

Cena: 11,82 EUR

Odoslanie:do 7 dní !

(1) Markéta Sýkorová
Kašmírová sprchová pěna

Úžasné. Krásně voní a mám ráda tyhle pěny :-)

Přidáno: 26.01.2015 12:59:57

Nezisťujeme, či zverejnený komentár pochádza od spotrebiteľa, ktorý výrobok alebo službu skutočne použil alebo si ich zakúpil.

Pridávať komentáre je možné len po prihlásení do Vášho profilu, alebo po registrácii. Ďakujeme za pochopenie.

AQUA, UREA, PENTYLENE GLYCOL, STEARIC ACID, CETYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE SE, OCTYLDODECANOL, GLYCERIN, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, ISOPROPYL MYRISTATE, TOCOPHERYL ACETATE, PANTHENOL, DIMETHICONE, PARFUM, PHENOXYETHANOL, TROMETHAMINE, ALLANTOIN, HYDROLYZED KERATIN, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, UBIQUINONE, SORBIC ACID, TOCOPHEROL.

Alcina

Kozmetika Alcina

Alcina ponúka kompletný sortiment profesionálne pleťové, vlasové a dekoratívnej kozmetiky. Značka Alcina má významné postavenie v mnohých krajinách sveta. V Európe napríklad v Nemecku, Švajčiarsku, Rakúsku, Belgicku, Holandsku, Luxembursku, Taliansku, Českej republike a od roku 2003 aj v Poľsku a na Slovensku.

Alcina je značka ošetrujúca, vlasovej a dekoratívnej kozmetiky, ktorú založil v roku 1946 Dr Kurt Wolf. Počiatky siahajú až do roku 1905, kedy lekárnik Dr August Wolf založil v Bielefelde farmaceutický podnik zaoberajúci sa problematikou kože. Vďaka intenzívnemu výskumu vyvinul prvý dermatologicky účinné látky.

V roku 1942 prevzal vedenie firmy jeho syn Dr Kurt Wolf a naďalej viedol výskum úplne v šľapajach svojho otca. Zistil, že koža je zdravá a krásna len vtedy, ak sa nachádza vo svojej prirodzenej rovnováhe. A pretože každá pleť je iná, vznikli kozmetické prípravky, ktoré zodpovedajú individuálnym potrebám jednotlivých typov pleti.