Úvod \ Zamatová kajalová ceruzka na oči - Velvet Kajal Liner - Aquagreen
Alcina - Zamatová kajalová ceruzka na oči - Velvet Kajal Liner - Aquagreen
Zamatová kajalová ceruzka na oči - Velvet Kajal Liner - Green
ALCINA Zamatová kajalová ceruzka Velvet Kajal Liner v metalicky trblietavom odtieni Green.
Inovatívna zamatová textúra ponúka jednoduchú a zároveň presnú aplikáciu. Vykúzlite s ňou ako presné linky, tak dymové líčenie, výborne sa rozotiera.
Na intenzívne farby očného make-upu.
Kajalovú ceruzku na oči Velvet Kajal Liner odporúčame v kombinácii so všetkými výrobkami očných tieňov kozmetiky ALCINA.
Použitie: Kajalovou ceruzkou na oči namaľujte linku pozdĺž hornej a spodnej línie rias.
Tip: Pre optické zhustenie rias nakreslite priamo medzi riasy malé bodky.
Po otvorení spotrebujte do 12 mesiacov.
Kategória: Alcina - Dekoratívna kozmetika - Oči
Tento tovar ešte nikto nekomentoval, môžete byť prvý.
Pridávať komentáre je možné len po prihlásení do Vášho profilu, alebo po registrácii. Ďakujeme za pochopenie.
DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYISOBUTENE, MICA, POLYETHYLENE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, OZOKERITE, ACRYLATES/STEARYL ACRYLATE/DIMETHICONE METHACRYLATE COPOLYMER, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, ISOBUTYL STEARATE, PROPYLENE CARBONATE, TIN OXIDE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, CI 77891, CI 77510, CI 42090, CI 77491.
Kozmetika Alcina
Alcina ponúka kompletný sortiment profesionálne pleťové, vlasové a dekoratívnej kozmetiky. Značka Alcina má významné postavenie v mnohých krajinách sveta. V Európe napríklad v Nemecku, Švajčiarsku, Rakúsku, Belgicku, Holandsku, Luxembursku, Taliansku, Českej republike a od roku 2003 aj v Poľsku a na Slovensku.
Alcina je značka ošetrujúca, vlasovej a dekoratívnej kozmetiky, ktorú založil v roku 1946 Dr Kurt Wolf. Počiatky siahajú až do roku 1905, kedy lekárnik Dr August Wolf založil v Bielefelde farmaceutický podnik zaoberajúci sa problematikou kože. Vďaka intenzívnemu výskumu vyvinul prvý dermatologicky účinné látky.
V roku 1942 prevzal vedenie firmy jeho syn Dr Kurt Wolf a naďalej viedol výskum úplne v šľapajach svojho otca. Zistil, že koža je zdravá a krásna len vtedy, ak sa nachádza vo svojej prirodzenej rovnováhe. A pretože každá pleť je iná, vznikli kozmetické prípravky, ktoré zodpovedajú individuálnym potrebám jednotlivých typov pleti.