Úvod \ Výživný rúž v ceruzke - Nutri Lip Stylo - Peach
Alcina - Výživný rúž v ceruzke - Nutri Lip Stylo - Peach
Výživný rúž v ceruzke - Nutri Lip Stylo - Peach
Pocit ako po výživnom oleji, finiš ako po lesku, hydratácia ako po balzame?
To všetko ponúka nový unikátny rúž Nutri Lip Stylo v polotransparentnom odtieni Peach, v luxusnom kovovom balení na magnet.
Polotransparentný finiš, úplne nová receptúra z prírodných voskov, olejov a sezamového extraktu, vďaka ktorej rúž pery intenzívne vyživí a stará sa o ne bez toho, aby sa zlievala do vrások.
Polotransparentná textúra necháva ľahko presvitať prirodzenú farbu pier, ktorá potom pôsobí veľmi prirodzene. Výsledkom sú hladké, lesklé a plné pery priamo na zahryznutie.
Kategória: Alcina - Dekoratívna kozmetika - Pery
Tento tovar ešte nikto nekomentoval, môžete byť prvý.
Pridávať komentáre je možné len po prihlásení do Vášho profilu, alebo po registrácii. Ďakujeme za pochopenie.
POLYGLYCERYL-2 TRIISOSTEARATE, OCTYLDODECANOL, POLYGLYCERYL-6 POLYRICINOLEATE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE, CANDELILLA CERA, VP/EICOSENE COPOLYMER, SYNTHETIC WAX, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, AROMA, ETHYLENE/PROPYLENE COPOLYMER, LIMNANTHES ALBA SEED OIL, DIMETHYL ISOSORBIDE, DICALCIUM PHOSPHATE, ASTROCARYUM MURUMURU SEED BUTTER, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, SESAMUM INDICUM SEED EXTRACT, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER EXTRACT, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, TOCOPHEROL, CI 77891, CI 77492, CI 15850.
Kozmetika Alcina
Alcina ponúka kompletný sortiment profesionálne pleťové, vlasové a dekoratívnej kozmetiky. Značka Alcina má významné postavenie v mnohých krajinách sveta. V Európe napríklad v Nemecku, Švajčiarsku, Rakúsku, Belgicku, Holandsku, Luxembursku, Taliansku, Českej republike a od roku 2003 aj v Poľsku a na Slovensku.
Alcina je značka ošetrujúca, vlasovej a dekoratívnej kozmetiky, ktorú založil v roku 1946 Dr Kurt Wolf. Počiatky siahajú až do roku 1905, kedy lekárnik Dr August Wolf založil v Bielefelde farmaceutický podnik zaoberajúci sa problematikou kože. Vďaka intenzívnemu výskumu vyvinul prvý dermatologicky účinné látky.
V roku 1942 prevzal vedenie firmy jeho syn Dr Kurt Wolf a naďalej viedol výskum úplne v šľapajach svojho otca. Zistil, že koža je zdravá a krásna len vtedy, ak sa nachádza vo svojej prirodzenej rovnováhe. A pretože každá pleť je iná, vznikli kozmetické prípravky, ktoré zodpovedajú individuálnym potrebám jednotlivých typov pleti.