Úvod  \ Ultraľahký sprej s morskou soľou

Alcina - Ultraľahký sprej s morskou soľou

11,25 EUR

Výrobca: Alcina

Množstvo: 100 ml

Skladom: 2 ks

Kat. číslo: 14434

Ultraľahký sprej s morskou soľou

Pre ležérne účesy aj plážové vlny

Pevnú štruktúru bez zaťaženia dodá všetkým ležérnym účesom či obľúbeným plážovým vlnám tento sprej s morskou soľou.
Hodí sa pre vlasy stredných dĺžok či mikáda a spevniť dokáže aj jemné vlasy.

Použitie: Mokré alebo suché vlasy rozdeľte na niekoľko častí a naneste sprej od korienkov ku končekom. Pri fénovaní vlasy prečesávajte prstami. Naneste ľubovoľné množstvo podľa hustoty vlasov. Nestriekajte do očí.

Kategória: Alcina - Vlasová kozmetika - #ALCINA Style

Sprej na vlasy - s aerosólom - XXL balenie

Cena: 17,08 EUR

Skladom: 1 ks

Curls Concept

Cena: 15,42 EUR

Skladom: 1 ks

Sprej na vlasy - s aerosólom - XXL balenie

Cena: 17,08 EUR

Skladom: 1 ks

Sprej na vlasy - bez aerosólu

Cena: 9,79 EUR

Skladom: 1 ks

Neviditeľná styling-pasta

Cena: 11,25 EUR

Skladom: 1 ks

Formovací gél

Cena: 13,33 EUR

Skladom: 1 ks

Tento tovar ešte nikto nekomentoval, môžete byť prvý.

Pridávať komentáre je možné len po prihlásení do Vášho profilu, alebo po registrácii. Ďakujeme za pochopenie.

Aqua, Alcohol Denat., Magnesium Sulfate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Parfum, VP/VA Copolymer, Maris Sal, Panthenol, Limonene, Linalool, Lactic Acid.

Alcina

Kozmetika Alcina

Alcina ponúka kompletný sortiment profesionálne pleťové, vlasové a dekoratívnej kozmetiky. Značka Alcina má významné postavenie v mnohých krajinách sveta. V Európe napríklad v Nemecku, Švajčiarsku, Rakúsku, Belgicku, Holandsku, Luxembursku, Taliansku, Českej republike a od roku 2003 aj v Poľsku a na Slovensku.

Alcina je značka ošetrujúca, vlasovej a dekoratívnej kozmetiky, ktorú založil v roku 1946 Dr Kurt Wolf. Počiatky siahajú až do roku 1905, kedy lekárnik Dr August Wolf založil v Bielefelde farmaceutický podnik zaoberajúci sa problematikou kože. Vďaka intenzívnemu výskumu vyvinul prvý dermatologicky účinné látky.

V roku 1942 prevzal vedenie firmy jeho syn Dr Kurt Wolf a naďalej viedol výskum úplne v šľapajach svojho otca. Zistil, že koža je zdravá a krásna len vtedy, ak sa nachádza vo svojej prirodzenej rovnováhe. A pretože každá pleť je iná, vznikli kozmetické prípravky, ktoré zodpovedajú individuálnym potrebám jednotlivých typov pleti.